.

.

דגי טנק רקע 3 ד מדע בדיוני עיר לווייתן ורוד ניאון הדפסת טפט זוחלים בית גידול אקווריום רקע קישוטי פוסטר מדבקת נוף 15.7 * 31.4 אינץ)

דגי טנק רקע 3 ד מדע בדיוני עיר לווייתן ורוד ניאון הדפסת טפט זוחלים בית גידול אקווריום רקע קישוטי פוסטר מדבקת נוף 15.7 * 31.4 אינץ)

ILS 2.00

קיים
במחסן.

ליצור את מושלם אקווריום נוף בצעד אחד. חומר ויניל, תמונות.צבע בהיר, עמיד ולא דוהה,עמיד למים, קל לניקוי. את דגי טנק רקע עצמי דבק,קל להדביק, קל להסרה. מגוון רחב של גדלים זמינים לבחירתך, אתה יכול לחתוך לצורה הרצויה וגודל בהתאם דגי טנק. חבילה כללה : 1 מדבקת רקע לאקווריום חומר : פי. וי.סי צבע : כמו להראות תמונה גודל : בכל גודל שתרצה, אם אין התאמת גודל לאקווריום שלך, אנא שלח לנו הודעה, אנחנו נעשה את זה במיוחד בשבילך. תכונות : 1. צבעים בהירים 2. תמונה 3. חומר עמיד 4. הדבק הוא נוח והאפקט הוא חי. הערה : 1. בבקשה לאפשר 0-2 סנטימטר שגיאה בשל מדידה ידנית. תודה על ההבנה שלך. 2. צגים אינם מכוילים אותו, צבע פריט מוצג בתמונות עשוי להיות מראה מעט שונה מהאובייקט האמיתי. בבקשה לקחת את אחד אמיתי כסטנדרט. שיטת התקנה : 1. ראשית לנקות את האקווריום על הגב של הזכוכית, ולאחר מכן לרסס כמה מים עם חומר ניקוי נוזלי על הזכוכית באופן אחיד או לנגב עם מטלית רטובה. 2. לקרוע משטח הגנת סרט של רקע, ולהתחיל לצרף לאט. אם זה מופיע בועות, אתה יכול לקרוע אותו ולרסס קצת מים בבועה ולאחר מכן להדביק אותו שוב. 3. לאחר לשים אותו על, להשתמש מגרד או מגע כדי לבדוק אם יש בועות אוויר. אם יש בועות אוויר, אתה יכול להשתמש במחט כדי לנקב אותן או להשתמש במגרד כדי לסחוט ולהחליק אותן.

פרמטרי מוצר

מוצרים בקטגוריה